Pàgines


2011-01-31

Xalupa!

Sense paraules, pell de gallina des del primer so fins l'últim, tendre, melancòlic, dolç, delicat... total que és obligatori anar a veure a la Sílvia Pérez cantant... i tancar els ulls i deixar-te transportar a mons tranquils i serens.

També especial menció a la Chiara, la guitarrista, que ha posat uns arranjaments sublims a les cançons catalanes de tota la vida (la filadora, pere gallaric, els tres tambors...), i que si a sobre van acompanyats d'un violi i un percusionista de gran nivell contrastat, fan que un concert no sigui un concert sino una meravella!

http://www.myspace.com/xalupa


A sobre, m'hi m'acompanyava la persona perfecte per l'ocasió ;)
Vaig passar una tarda de diumenge única i irrepetible! ¿que més puc demenar?

Per moments com aquests són pels que vivim. Gràcies Xalupa!

4 comentaris:

  1. òstres, paulaner! això sembla una crítica musical "pufessional"
    per que sé qui t'acompanava, que si no em posava gelosa i tot, eh?

    crec que vivim per moments com aquest, i per mooooolts més que vindran... aupa paui!

    ResponElimina
  2. Sustento al 100% la crítica musical del Paulaner!
    M'he escoltat el disc (amb el subidón del concert me'l vaig comprar) i corroboro que el concert va ser impecable, un directe increible que no té res a envejar a qualsevol gravació.
    Gràcies per una tarda de diumenge rodona Pau!

    ResponElimina
  3. oh! ra, gran comentario! veo que tus frases cada vez son más elaboradas... ;)

    ResponElimina