Pàgines


2010-12-14

RUCULA, poesia mortimer

Per anar fent boca del que ens espera amb el Pau Riba, podem anar a veure l'espectacle RUCULA

http://www.ruculabona.blogspot.com/

Diumenge 18 a les 20 a la ville de badalona (prop de Santa Paloma)

+ informació a l'agenda...

Per cert molt xulo el fons!!! M'encanta!!!!!!! I li dedicare unes rimes poètiques:

""Blog, Birra i cultura,
creat per la gent que mai madura.
Submergit en un mar ambar,
amb abundant escuma espumosa,
quina salivera tan gustosa!!!""

és un sonet asonant per qui no si hagi fixat...

14 comentaris:

  1. A mi també m'encanta aquest fons, mooolt millor que l'anterior!!!

    Parlant del Pau Riba... hem de reservar les entrades JA! Dídac, et posem d'encarregat?

    Jo m'apunto el 23.

    Donem màxim fins demà per confirmar l'assistencia?

    ResponElimina
  2. aquest fons, el considereu apologia de l'alcoholisme? el veig i m'entren unes ganes de beure'm una birreta que bob esponja és bambi comparat amb mi.

    jo també m'apunto el 23 pel pau riba... suposo que després hi haurà birreta, no?

    ResponElimina
  3. Si voleu faig la reserva, a la web del teatreneu diria que es pot fer. De moment seriem Mariona, Pau, Laura, Marta i Dídac. Qui meś ve?

    ResponElimina
  4. Vaja vaja con el poeta de la Badaloneta! Ja era hora que es desfermés tanta poesia continguda...

    Jo m'apunto a tó, amb birra inclosa.

    ResponElimina
  5. Jo també m'apunto Dídac!!! espero estar a temps...
    Molt bo el fons... jeje.

    ResponElimina
  6. Que frescura de fondo. Me he abierto una birra y todo.
    Pau, eres un katacrack. No solo eres un muy buen administrator sino todo una poeta y por lo tanto artista!!!!

    Yo y Cristina nos apuntamos!!!!

    Bsines

    ResponElimina
  7. Tot i que no m'agrada enllaçar el meu bloc, no volia deixar la ocasio de recomenar-vos el visionat d'aquest trailer d'una pelicula que s'estrenara l'any que ve. Podria haver-ho penjat aqui, pero era un tema que havia d'estar al meu bloc.

    http://sitnowthere.blogspot.com/

    ResponElimina
  8. Clar que si Fongolfin!! Jo el miro força el teu blog, tot i que no m'animo a comentar gaire... però el miro!!!

    m'encanta l'apartat d'escacs. Per cert, perque sempre s'enroca la gent... això és molt defensiu, no... millor seguim la conversa al teu blog.

    ResponElimina
  9. Ja he fet la reserva de les entrades (he comptat nou persones). Es paga a taquilla el mateix dia, són 8 euros per entrada. Apa, ens veiem dijous doncs.

    ResponElimina
  10. OEOEOEOEOEOE!!!!

    DIDAC ET FAREM UN MONUMENT!!!!!!!

    Li donare els diners a la Laura perque te'ls dongui quan et vegi...

    Gracies.

    ResponElimina
  11. Luthien i jo tambe vindrem, ja hem fet la reserva. Gracies Didac! Ah no!!!! :) XDDD

    ResponElimina