Pàgines


2010-11-26

seguiment de les eleccions catalanes

20 comentaris:

  1. aquesta widget que he penjat s'anirà actualitzant el diumenge tot solet amb els vots escrutats. Es molt molon, no?

    A veure si apareix una nova etiqueta que digui, SI (el partit del Laporta) i aixi ja estarem al nivell d'Italia, amb el nostre anàleg al Berlusconi. Porca miseria.

    ResponElimina
  2. Mooolt molón paui!

    Pels indecisos, aquí teniu una web que us pot ajudar en la tria... o no.

    http://www.elecciones.es/app/

    A mi m'ha sortit un empat entre ERC i Reagrupament. Però jo sóc més del Puigcercós...

    ResponElimina
  3. Espectacular. Diumenge tot el dia amb la web oberta. Amb una birra a la ma al vespre si pot ser.

    ResponElimina
  4. jo tbe hem decanto pel Puigcercos, tot i que em cau com un baco!!!

    Si em fot el salt amb el tripartit altre cop no el voto mai mes... amen

    I no estaria malament que el Laporta tregui 1 o més diputats, a veure si d'una p... vegada els nostres polítics es donen compte de que cada cop són menys creibles i estan assolint un perfil tan baix que fins i tot un president de futbol treu prou vots. Seria un bon toc d'atenció! Al Loro!

    ResponElimina
  5. Doncs jo no penso anar a votar, i faig campanya per a l'abstenció! Si tant farts estem de "la classe política" no participem en el seu circ. Em sembla que ens queden quatre anys més de "independència, federalisme, concert econòmic, referèndums, relacions bilaterals...", i per a que perdin el temps d'aquesta manera que no comptin amb mi.
    NI DIOS NI PATRIA NI LEY!

    ResponElimina
  6. Tanta pintura ha fet canviar els meus plans abstencionestes i al final he optat per Iniciativa, però he decorat la papereta amb el següent text: "Dónde está la izquierda? Això per catalanistes! Un patriota, un idiota."
    Espero que algun apoderat d'Iniciativa pugui veure la meva obra d'art!

    ResponElimina
  7. i això que la pintura no portava dissolvent, dídac, que si no...

    ResponElimina
  8. anda que no hippie colgaooo!!!

    UN PATRIOTA MENOS, UN IDIOTA MENOS!!

    no faves ni banderes faran que mogui el meu puto cul catalanista, perquè només hem sento espanyola quan vaig a CAGAR!!! i catalana quan tiro de la CADENA!

    http://www.youtube.com/watch?v=u8pxJ5gYNWY
    UN PATRIOTA MENOS, UN IDIOTA MENOS!!

    ResponElimina
  9. Lamentable que el PP sigui la 3era força. Pero previsible d'altra banda. Gran i necessari comentari. (?)

    ResponElimina
  10. El Anglano no ha salido , por suerte , pero si Laporta, vaya crack este tio al final siempre flota, ¿sera la panza?

    ResponElimina
  11. Que alivio. A Laporta lo he visto mas delgado, poca broma. Es todo un personaje.

    ResponElimina
  12. no m'han molat gens els resultats. Ha sigut un bany de la dreta... ja començao a tremolar. Ara es substituiran les beques de doctorat per beques MBA... aix!

    ja veig el Mas i el Rajoy sentadets amb una reunió a la Moncloa.

    Mas: tu recorta por aqui y yo por alla
    Rajoy: no te preocupes Mas me he comprado una motosierra, lo de las tijeras se me queda pequeño. ¿por cierto como va el cuarto cinturon?
    Mas: Buf, se me quedara estrecho pronto. Con la de turrones y mazapanes que me voy a zampar esta navidad. Ahora ya estoy planificando un tunel, Plaza St. Jaume<--->la cerdanya, para ir a reflexionar el fin de semana a la montaña...

    ResponElimina
  13. Primer de tot, lamentable l'entrada del Laporta. No ens enganyem, és un Berlusconi, Gil, i de la chusma com aquesta, potser guardarà més les formes però el seu mèrit és posar una cara coneguda, llençar quatre eslògans per tocar la fibra a certa gent i llestos. I el més trist encara és que se'l voti. Serà veritat que el poble té el govern que es mereix.

    I del creixement de CIU i PP doncs és el que tocava. Si els sociatas es dediquen a fer retallades és evident que els altres ho sabran fer millor. És el que passa quan perds el teu discurs i amb tal d'aferrar-te a la cadira et vens al que sigui. Les esquerres no han estat derrotades en aquestes eleccions perquè no s'han presentat. Ara posarem el crit al cel quan el nou govern ultradretà de CIU-PP retalli pensions, elimini prestacions d'atur, congeli sous de funcionaris... us sona? Efectivament, el que s'ha fet fins ara amb governs "socilaistes" a tot arreu. No se perquè tanta por ara a la dreta quan ja fa anys que manen!
    I ara, la dosi d'opi mirant el Barça-Madrid.

    ResponElimina
  14. Les 100.000 persones que han votat al Laporta és simplement perquè és l'únic que va de cara! Independència i punt. Cap discurs més que aquest. De fet, no fa falta. Sembla un discurs simple, i ho és, però en el fons diu una cosa molt important... FINS ELS OUS! (seguir llegint que ara be l'argument... impacients)

    Jo sóc, i ara més que mai, un independentista d'esquerres no monàrquic (¿a qui he votat?). La via autonomista està del tot esgotada i no crec que sigui més idiota que qualsevol que ha votat qualsevol partit (dedicado a la Txees ;) ).

    Si votes ja vol dir que "t'agrada" el sistema i jugar a les banderetes (obviament si votes en blanc o a un partit que el seu objectiu es canviar el sistema, és un altre tema, però crec que no és el cas).

    A mi no m'agraden les fronteres, però posats a jugar-hi, doncs, prefereixo tenir-ne una que representi la meva cultura (tot i que hi ha gent que discrepa que cultura sigui politica ¿discutible, no?). No se a mi em fa rabieta no apareixer al mapamundi, no poder participar a competicions esportives amb el nom de catalunya, i soberetot haver de firmar la feina que vaig fer durant el doctorat amb... UAB, Spain (quan la meva beca sortia de la generalitat... increible, no!!). No anem be!

    No se jo crec que la gent veu la independencia o com una odissea o com que no fa falta. Jo ho veig com marxar de casa els pares quan ja pots anar pel món tu solet. Si, és veritat, en part és una odissea i en part tampoc faria falta si a casa els pares si estigués bé... però i si hi ha un dia que no hi estàs bé ¿no pots marxar?.

    Jo amb la situació actual em sento com lligat a casa als pares en una cadira estudiant per obligació. Els llibres d'estudi es titulen La constitución espanyola, tribunal constitucional, PP-PSOE hasta en la sopa, ley de partidos (molt democràtica) y el més gran de tots "como hacer que la opinion de un pueblo no nos importe un carajo".

    En fi... que entren ganes de marxar de casa, ¿¿no??, estudiar coses noves, estampar-te per tu mateix (ja tindriem els nostres problemes ja), crèixer i potser si no ens va bé tornar a "casa", tot i que crec que l'experiència aniria tan be que només hi tornariem els caps de setmana o de vacances... agafant el cotxe i admirant el gran pais que es Espanya, vist des de fora segur que li veuriem molt més els encants!!

    buf, ja m'he desfogat.

    5-0!!!!!!!!!!!!!!!!!! UALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ....

    I per cert, el vot realment util no està a les urnes sino a quina banca tens els teus estalvis o quins productes compres i quins no... Amb això sotscric el post del Didac "Diners i consciencia" (gràcies per fer-nos reflexionar!!)

    Reflexione-m'hi!! (La meva iaia sempre té un bitllet a la pitrera per si de cas)

    Jo no trigare gaire en treure'ls de la caixa... tan bon punt s'acabi l'any...Tinc un mes per estudiar opcions. El nostre idol hauria de ser el RobinBank (Enric Duran)!

    Buf, m'he cansat d'escriure... crec que fins l'any que be no escriure res...

    ResponElimina
  15. Uns arguments interessants. I molt vàlids.

    ResponElimina
  16. Sento haver-te tocat la fibra Paui, però ha servit per a què posis aquest peaço comentari!!! Sobretot respecto la opinió de cadascú, perdoneu, simplement estava furiosa pel resultat de les eleccions...
    Però és que jo ho veig claríssim: canviem de bandera però són la mateixa merda!! Crec que hi ha coses molt més importants a preocupar-se i qüestions a TREBALLAR per part dels polítics que no tonteries nacionalistes, com el català al cine (poseu VOSC o VOSE i punt!), els "lletrerus" o la renfe catalana (vaja merda de traspàs que ens hem menjat!!). I sobretot TONTERIAS LAS MÍNIMAS!!
    Crec que cap dels polítics fa bé la seva feina (no, el Gili-Colgao tampoc) i simplement es dediquen a vendre aquest discurs catalanista perquè es pensen que així tindran vots, és el discurs més fàcil, està tant trillat...enlloc de posar-se a treballar en lo social, l'ecologia, els putos bancs, la merda d'ensenyament que tenim, la vivenda que no tenim, la gent gran, l'augment futur de malalts al sanatori (perquè al final acabarem tots grillats!), etecé, etecé. Faig un crit per instar als polítics a què treballin, i sinó que deixin el seu escó lliure, fotem-los a la puta calle, ni paro ni ná!
    UN POLÍTICO MUERTO UN POLÍTICO MENOS!

    ResponElimina
  17. PD: jo prefereixo discutir aquests temes davant d'una birra

    ResponElimina
  18. Subscric completament els dos comentaris de la Txeese.
    I afegeixo, ara que és tant necessari (diuen) reduir el dèficit públic, que tenir tres administracions (estatal, autonòmica i municipal) és un gasto innecesari. Potser el que s'hauria de plantejar és reduir administracions, i ho dic des de una òptica de gestió i justícia social, deixant a banda debats nacionals. Policía autonòmica? quina falta fa? ens aporta realment alguna cosa que ens multin en català? sanitat, educació, habitatge... en què ens diferenciem de la resta d'espanyols? i com que ja sé per on aniran les crítiques dic que l'actual model d'immersió lingüística em sembla bé, que no sigui nacionalista no vol dir que no vulgui parlar i estudiar en català, la meva llengua de la mateixa manera que el castellà.
    És una cortina de fum! Concert econòmic per a què? Independència i després què? Que m'ho expliquin i després potser també m'hi sumo si el que volen es crear una comuna anarquista, tot i que no veig al Mas treballant en cooperatives i practicant l'amor lliure.

    I a part del nacionalisme, una altra cosa que em repateja és l'odi al PP i a les dretes "declarades". M'agradaria saber què hauria passat si qui hagués declarat l'estat d'alarma i militaritzat un grup de treballadors haguès estat el PP. Tothom titllant-lo de feixista, franquista i altres coses per l'estil. Però ho fa el PSOE i no passa res. El que està passant és una bogeria, i això dels controladors no té nom, i ho dic pel que ha fet el govern. A França van caler un fotimer de vagues generals, i deixar al país casi al límit de les reserves de petroli per a que s'adoptés una mesura similar, i aquí a la que algú posa en entredit les polítiques del govern van per la via directa. Estem parlant de què els controladors estaran 15 dies sotmesos a la justícia militar, pel que si no van a treballar se'ls jutjarà segons el codi militar. Jo es que encara no m'ho acabo de creure. I ningú diu res, em sembla un precedent molt perillós. S'està aprofitant el context econòmic per fer una retallada de drets que quan ens volguem adonar serà massa tard.

    Però res, millor seguir mirant-nos el melic i dient que tot és culpa de Madrid, que si fòssim independents estariem millor (em ve al cap Islàndia i Irlanda) i tonteries de l'estil, perquè són tonteries.
    Però també crec que millor discutir-ho davant una birra no sigui que es malinterpretin algunes paraules.

    ResponElimina
  19. Jo no podría discutir amb una persona com el Dídac sobretot, que te un nivell tan elevat de coneixements sobre politica. I em sembla perfecte i fins i tot elogiable que aixi sigui.

    Per una banda no tinc cap interes perque a mi la politica m'interessa ben poc. Crec que el motiu principal és que intenta convencer.
    Quan tenia 15 anys m'interessava molt mes, pero me'n vaig "cansar". Vaig perdre'n l'interes al entrar a la UAB crec. No se si es bol o dolent, suposo que ni una cosa ni l'atra, simplement és el que hi ha. Mes o menys em va passar el mateix que amb els cubates que primer me'ls fotia pero despres me'n vaig adonar que em sentaven malament (tot i que ara bec algun gintonic). Digueu-me passiu, digueu-me ignorant, digueu-me el que volgueu o no em digueu res.

    Per tant no és per culpa del Didac ni de ningu, és clar, sino perque es com un jugador expert d'escacs que juga contra un principiant: cap dels dos en surt beneficiat, i menys encara si al principiant no li agrada el joc.

    D'altra banda, i no menys important, sino més segurament, descarto la politica perque li dono molta mes importancia a la persona per si sola que al col·lectiu. M'és molt més interessant.
    Penso que una persona, per si sola, no es res en aquest mon. Res més que ella, que ja és molt (bonica dualitat m'acaba de sortir ara que ho rellegeixo!). Alguns volen canviar el mon, pero jo penso que mes val que un es faci la seva propia "illa".

    No conec governs que hagin funcionat amb justicia, ni social ni economica ni res. Aqui podria ser de nou per ignorancia meva, es clar.

    I tot aixo que dic no m'impedeix votar, tot i que no cregui en la democracia d'anar a votar un cop cada 4 anys i llestos. Sera una contradiccio, pero a mi m'agraden les contradiccions, poden ser molt filosofiques. Vaig a votar per mi mateix, no per ells.

    Aixi que quan aneu a fer una birra per parlar de politica no compteu amb mi, perque no m'agrada. Quan vulgui sentir de politica intentaré recorrer a volsatres potser, i si en teniu tambe ganes, us escoltaré. Que jo soc molt mes d'escoltar que de parlar.

    ResponElimina