Pàgines


2010-11-01

Cicle de cinema al Goethe

L'altre dia buscant pelis d'un dels meus directors favorits, en Fatih Akin, vaig veure que feien un cicle de cine molt interessant al institut alemany de Barcelona. Són pelicules d'arreu d'europa i en versió original, però el més important de tot és que l'entrada és gratuïta. Són cada dimecres a les 19:30h i aquí teniu el programa:

"Europa riu"
Cicle de cinema
Del 6 d'octubre al 17 de novembre de 2010
Goethe-Institut Barcelona
Manso 24-28
VOSE
Entrada lliure
+34 93 2926006


Quan a l'Europa actual es troben persones de diferents cultures, això no duu inevitablement a un xoc dramàtic, com ens volen fer creure alguns pessimistes. Els errors i confusions causats per l’encontre intercultural poden causar al contrari situacions de gran comicitat. El Goethe-Institut presenta un viatge humorístic pel continent que arrenca amb la roadmovie "En julio" de Fatih Akin, i el curtmetratge guardonat amb un Oscar "Pasajero negro", de Pepe Danquart.

Rúbrica:

Calendari
Cinema
06.10.2010

"Pasajero negro" i "En julio"

Goethe-Institut
Cinema
13.10.2010

„Helsinki - Napoli All Night long“

Goethe-Institut
Cinema
20.10.2010

“Nacidos en Absurdistán”

Goethe-Institut
Cinema
27.10.2010

“Flores de otro mundo”

Goethe-Institut
Cinema
03.11.2010

“Red Coloured Grey Truck“

Goethe-Institut
Cinema
10.11.2010

“Shouf Shouf Habibi”

Goethe-Institut
Cinema
17.11.2010

“Kebab Connection“

Per cert aquest dimecres vaig a veure el documental Barcelona era una fiesta al cinema Aribau a les 20:30h !! Algú s'apunta??

5 comentaris:

  1. He estat mirant i la que mes em crida l'atencio es Red Coloured Grey Truck. Pero es dimecres que fan Barcelona era una fiesta. Igualment no podre anar ni a una ni l'altra pq tinc angles fins les 20. Shouf Shouf Habibi i Kebab Connection no m'atrauen massa...

    ResponElimina
  2. Jo dimecres m'apunto, però encara no sé quina prefereixo veure. La de Red Coloured Grey Truck té bona pinta...

    ResponElimina
  3. Probablemente tambien vengo a ver "Red Coloured Grey Truck". Quien viene por fin? Didac? Hossa, tu tambien?

    ResponElimina
  4. Pues ya que es gratis vamos a ver Red coloured Grey Truck. Laura y yo iremos directamente hacia allí. Quedamos en el instituto aleman a las siete?

    ResponElimina
  5. Vale, A las siete, no escapaís! Hasta ahora

    ResponElimina