Pàgines


2010-11-18

Pony Bravo me poni brava!!!!!!!!!!

Sabeu perfectament quin és el meu grup favorit...ja ho sé, a vegades dono tant la tabarrrrra que puc arribar als extrems de la insuportabilitat....però HO HAVIA DE DIR!!!

Este finde PONY BRAVO estan a Barcelona!!!!!!!! 
(( Justament ara, que he de començar amb la meva particular Sagrada Família...Per cert, no ha de venir el Papa per a que quedi mona...próximamente Taller de Pintura y Parquet en La Txeese House (primera consumición gratixx) )).

Son unos cracks! Descárguense el CD o escolteu-lo ya!
 
Pony Bravo - Un Gramo de Fe! by El Rancho

De pas podeu fer un repàs també als muntatges fotogràfics que fa el teclista/cantant del grup. Ja sé que no escauen com a fons de pantalla a un pc de farmi, però no m'hi he pogut estar, estan molt currats.
Apúntense cony!!! Jo espero fitxar el divendres a l'Apolo després del Festival de Terror de Sants (ver post de hace más de un mes). Ya os lo contaré mandris, porque aquí no se mueve ni el Tatooo!!! Tanta birra, tanta birra..quattro birre, é vero??! YOU DRINK! BIER! NOW!

5 comentaris:

  1. ¿fusite al pony bravo al final?? ¿que tal?

    ResponElimina
  2. ¿cómo que primera consumición gratis? barra libre gratis!!!!!!! así tus paredes siempre pueden acabar con un precioso estocado... ;)

    ResponElimina
  3. ni fusite ni estocado, aprende castellano fácil con CCC!! jaja

    Dissabte 27, Taller de Pintura Blanca en Techos Estuca2 en Txeese Jaus II y 1a Pollastrada de Pintores Amateurs en Txeese Jaus I. Para los que tienen excusa el sábado, Taller de Pintura con Color el Domingo 28 y visita al mejor bar de tapas de Barcelona Comarca (El Pujadas cony) con jamón turulenese a cuenta de la Ginseng.

    PONY BRAVO SE SALEN! No teneis ni puta idea de lo que es bueno en esta vida si no heu vist Pony Bravo en concert. Ahi queda.

    ResponElimina
  4. Com que tinc excusa per al dissabte m'apunto a les tapes del Pujades (a veure si realment existeix) i al Taller de Pintura con Color, quin remei. És pintura de brocha gorda?

    ResponElimina
  5. Cadascú pot portar la seva pròpia brotxa, gorda o fina, va a gustos, però proveïré de material i feina a tothom que vingui. També de manju i bebeke.
    No hem vull fer plasta, així que qui s'animi a venir que m'enviï un mail, li estaré agraïda tota la vida fins que l'Alzheimer m'ho impedeixi.

    ResponElimina