Pàgines


2012-04-09

Mecal 2012

Del 12 al 29 d'abril fan als cinemes Girona (C/Girona 173) el Mecal, el Festival Internacional de Curtmetratges de Barcelona.




Entrades a 4€ (8€ el dia) i 25€ l'abono.

La parrilla: http://mecalbcn.org/files/parrilla2012cas.pdf

Més info: www.mecalbcn.org

Per cert, pròximament s'organitzarà la II Marató de Cinema Birra In-Cultura, proposo casa meva però tinc una tele unifamiliar. Tenim alguna manera d'aconseguir un projector, o un mecenes amb una tele més gran?

Venga, proposeu dates pel Mecal!

7 comentaris:

  1. enxaneta suicida, jo vull saber qui ets abans d'anar amb tu al cine... ;)

    ResponElimina
  2. ah! jo no puc oferir la meva tv inexistent per la marató birra in.cultura... ;)

    ResponElimina
  3. Qui no arrisca no pisca, si vols saber qui sóc proposa'm dia i hora...
    Per cert, no tens tele, però tens una paret blanca fantástica.

    ResponElimina
  4. què tal la setmana que ve? i sí a la marató de cine! tinc unes propostes irresistibles!

    ResponElimina
  5. piscaré, doncs, anxaneta del meu cor
    si saps que tinc paret blanca, vol dir que has estat a casa meva...

    ResponElimina
  6. A la marató de cine sí que m'agradaria anar!

    ResponElimina
  7. Algú s'anima el dissabte? A les 17,30h tenim l'especial fi del món, i a les set i les deu especial frikis, als cinemes girona.

    ResponElimina