Pàgines


2011-04-05

El monestir de poblet i la serra de Prades


Us paso una proposta per aquest cap de setmana.


Que us sembla anar a veure el monestir de Poblet? Després podem anar a fer un tomb pel bosc de Poblet, es una excursió d'una horeta. O anar al poble de Prades i fer una excursió per un PR que comença i acaba al poble, l'excursió dura de 3 a 4 horetes i el desnivell no es gaire gran així que crec que ho aconseguirem!!


Dissabte a les 6 de la tarda hi ha un espectacle de dança africana a Bcn, que us sembla si anem diumenge i així podem anar als dos llocs?

Qui s'apunta??


5 comentaris:

  1. Aixxx mi primera entrada y la lio......el domingo es el traslado de Mariona no?? Se me había olvidado...

    ResponElimina
  2. si, si, es lo de la marions.. i jo tbe estic liadillo amb el tema pintar i mobles nous... total que no m'apunto. Thussi!

    ResponElimina
  3. Jo fa temps que tinc ganes d'anar a Poblet, em sembla perfecte l'excursió! Però si a les sis es vol estar a Barcelona és una mica just, no?

    I una alternativa playera aprofitant que ja és quasi estiu? Paella a Sant Pol o excursió pel Garraf, que està més a prop.
    Però jo m'apunto al que es decideixi. Per veure els ossos de Ramón Berenguer i Berenguer Ramón el que calgui!

    ResponElimina
  4. Com que ningú concreta, aquí els farmhispanos, entre reacció i reacció, hem decidit anar al Garraf, platja, paella i si dóna temps caminar una mica. Podem quedar entre tres quarts de dotze i les dotze a l'estació de tren de Garraf.

    Qui s'apunta?

    ResponElimina
  5. Nosotros nos apuntamos!!!!
    A ver si podemos hacer una rutilla por la costa

    ResponElimina