Pàgines


2010-09-29

Excursió nº2: Turó de l'home?

Hi havia preguntes de quan seria la pròxima excursió... doncs bé, el dissabte passat vam comentar de fer-la el proper dissabte 2 d'octubre. La proposta inicial va ser anar a la Mola des del Coll d'Estenalles. És una excursió d'unes 3 hores força bonica que a més es pot acabar de complementar pujant al Montcau. La idea d'anar a la Mola era per fer-li descobrir al Dídac, però com que va dir que no podria venir potser ho podriem reservar per més endavant.

Aleshores la meva nova proposta alternativa seria de pujar al Turó de l'Home des de Santa Fe del Montseny.

Característiques tècniques
Durada: 3 hores, 20 minunts.
Desnivell: 620 metres.
Distància: 7,8 km.
Dificultat: SD
Cobertura mòbil: Sí.



Trobareu més informació a la web següent aquí.

Podriem començar l'excursió cap a les 10h30-11h.
Tot això amb el benentès que no plogui...

Apointing?

14 comentaris:

  1. jo no puc venir...snif, snif... estic a Fachadolid!

    ResponElimina
  2. ja ho sabia pau... snif snif... però no podem pedre el ritme, que si no no arribarem mai a fer l'aneto! Bueno, tu després de guanyar el partit a fachadolid et fots una copeta de cava catalán a la nostra salut(i a la teva clar)!

    que vagi bé!

    ResponElimina
  3. Yo lo veo justo que el Paui no puede venir. Yo tampoco podia venir la 1º, y porque? Porque el P. queria subir con un globo el otro fin de semana, y no habia manera de cambiar la fecha. Lo malo es, que ya no esta el Paui, y lo lamento.
    Yo me apunto tambien, y voy a venir con Olivier, un vell amig meu, si es permet.
    Culons, he cambiat al Catala!
    Parlapapa!

    ResponElimina
  4. evidentment que pot venir l'oliver, jan... quants més serem, més riurem... em barrufa l'excursió!!!! i que parlis català, nen, ja tocava...

    ResponElimina
  5. Muchas gracias Mariwave!
    Moltes gracies!

    Hay que aprovechar el otoño!

    ResponElimina
  6. Luthien i jo estarem fora aquest cap de setmana. Ens toca descansar!

    ResponElimina
  7. Em congratula que m'espereu per a fer la Mola, ara sí que ja no tindré excusa. Que vagi bé l'excursió!

    ResponElimina
  8. Jo també m'apunto!! Que us sembla si kedem a les 10h a l'autònoma!! Així anem amb menos cotxes!!!
    Tema dinar ke fem?? Bocates o dinar por ahí??
    Allà al costat tb hi ha una excursió molt xulo d'uns llacs des de Santa Fe!!!
    Apali fins demà!!!

    ResponElimina
  9. Perfect!!!
    A les 10 a la UAB. Jo potser faria bocata per no haver d'estar pendents de baixar a una hora concreta per dinar... què us sembla?

    Després ja anirem a fer una birreta...

    Fins demà!!!

    ResponElimina
  10. Perfecto! Pero apunta la hora tambien!

    a las 10h en la vila!

    Quedem millor al carrer de sota la vila, perquè si quedem danat del frankfurt ja ens veig fotent-nos uns mojitos a les 10 del matí!

    Y dile a cristina que se venga!

    fins demà

    ResponElimina
  11. ra, para ti quedamos a las 9 en la vila, así llegarás a tiempo...!

    ResponElimina