Pàgines


2010-09-21

la mercè - 2010






Anem per les propostes concretes! D'aquí a dos dies comencen les festes de la Mercè a bcn i encara no hem parlat de res en concret. Jo, com a filla-currante adoptiva barcelonina, tinc festa divendres, així que des de dijous a la tarda fins diumenge al vespre, penso apuntar-me a tot el que calgui.

Aqui penjo el link del BAM (barcelona acció musical), per anar fent una ullada i decidir quins concerts ens interessen:


Atención, numérense!!!!!

Penseu que aquesta activitat representa a la perfecció el nom del nostre blog, birra i cultura, però no sé què em diu que la balança es decantarà cap a la primera de les dues... tiempo al tiempo... te conozco, bacalao, aunque vengas disfrazao...

Zum Wohl!!!!

2 comentaris:

  1. Jo ja vaig posar les meves preferències per dijous nit... Jo aniré un rato a Quimi Portet i després a StandStill.

    Divendres al migdia (els que tenim festa) podriem anar a fer una paella tardana (cap a les 15) a la Barceloneta i després ja vorem cap on anem...Goldfrapp em sembla be a mi...

    Dissabte a la tarda esta clar que el punt de trobada serà al concert d'estrella Damm.

    Jo crec que ja tinc la ruta de la Merce força més muntada que altres anys (De fet és el primer any que em miro amb tan detall el cartell)

    ResponElimina
  2. Yo me apunto para divendres por la tarde y dissabte por la tarde!

    ResponElimina