Pàgines


2010-09-18

Fundació Miró + articketBCN


Fa uns mesos ens vam proposar amb alguns de vosaltres, fallidament, anar a la Fundació Miró. Proposo, amb l'excusa de l'entrada de la tardor, repetir el nostre intent, i que aquesta vegada no sigui "morir en el intento". Què tal el primer diumenge del mes d'octubre, el dia 3? Podem aprofitar que la majoria de museus de bcn són gratuïts el primer diumenge de mes...
De totes formes, no em queda clar que la Fundació Miró sigui gratuïta aquest dia. Si és així, podríem comprar el articketBCN, que per 22 eurets, podem visitar 7 museus de la ciutat durant els 6 mesos posteriors a la primera utilització. Els museus són: la miró, el cccb, el macba, la fundació tàpies, el museu picasso, la pedrera i l'mnac.
Us passo el link:


Què dieu? A mí, com ja us debeu imaginar, me poni brava, bravita, brava... Seria com el World Wide Tour dels Rolling Stones, però versió catalano-pictòrica.

3 comentaris:

  1. Ei, Berolak, jo el 3 no puc perquè estic a Fachadolid però m'apunto a les següents, ja m'explicareu que tal...

    Jo prefereixo anar-hi el primer diumenge de cada mes que no haver-me de comprar el tiquet, i així els €€€€€€€ estalviats els gastem, ben gastats... BIRRA...

    ResponElimina
  2. Hola!!!
    nosotros ese finde no podremos ir porque nus vamos fuera,pero para el siguiente nus apuntamos!!!!
    Luthien=Carol

    ResponElimina
  3. Doncs, si preferiu, podem anar el finde del 10 d'octubre, cap problema! Jo ho deia només per aprofitar si era gratuït.
    Per cert, vaig a fer una matització, ja que ahir, parlant amb el presi, la laurins i el dídac, vaig veure que no se n'havien adonat. A dins del text hi ha 3 paraules que estan en 3 colors diferents (groc, vermell i verd), com els colors que apareixen a l'aquarel.la del Miró...

    Esos pequeños detalles! qUe eStamoS hablanDo de ArtE!!!!!!!

    ResponElimina