Pàgines


2010-10-22

Ara que arriba el fred

Ara que arriba el fred, i plou a bots i barrals, a qui no li vé de gust quedar-se casa menjant crispetes i veient una peli, sota una manta amb el cul encaixonat al sofà....

No sigueu MANDRIS!! surtiu del vostre puto niu i apunteu-vos al fotimer de festivals cinèfils que comencen:

Aneu documenta-vos per triar la peli plis. Jo ja l'he escollida



Dioshhh! el Jim Morrison estava com un Déu! :p

L'In-Edit se'ns solapa eamb la nostra cita ineludible... a BDN claro! espero que aquest any no ens quedem a la porta prenent birres, que sembla que es la nostra especialitat.


Us volia recordar la frase del iaio aquell fa uns 3 anys "I ara no ho firmarà!!!!"" jaja! lo millor dels Filmets són els iaios i iaies que  hi van perquè es GRATIS.


I un cop acabats els Filmets enganxem amb la Marató de Sants... A veure si també aquest any les birres no ens enganyen i ens perdem el que anàvem a veure!! (sempre igual....)



Bueno, en aquest cas proposo anar a la Marató amb la petaca per cridar ben fort "Fólla-te-la!!".
((Per cert, properament la Laurins ens informarà tambè de la 1a. Marató de Cinema Birra in-Cultura...))

5 comentaris:

  1. tó mú guapo, txeese!... ara bé, m'encaaaaaaanta quedar-me a casa llegint o escoltant música de mandri o veient una peli sota una manta... què passa? ;)

    ResponElimina
  2. tot això ho has fet a la feina!! ETS EL MEU IDOL!!!!

    Ja aniràs concretant una mica més on i quan hem de n'anar a fer una birra...

    Jo al filmets m'apunto fijo, que em queda a prop...

    ResponElimina
  3. Quants programes a mirar! M'estresso! Del que he pogut veure rápidament el que em fa gràcia de l'Inédit és "Barcelona era una fiesta" http://www.in-edit.beefeater.es/webapp/pelicula?peli_id=85.

    ResponElimina
  4. Ei Dídac jo m'apunto a aquesta peli, hi surt al Nazario un gran amic de la família y sobretot un artista i una gran persona!!!

    ResponElimina
  5. si, i tot de pijippies de de postal!!!!
    MORT ALS HIPPIES DE SANCU!!!
    igualment, si, estaria bé, jo tb la vaig mirar...

    ResponElimina