Pàgines


2010-10-24

Marató de Cinema a Can Concustell-Saurí


El próxim diumenge 31 d'octubre organitzarem una Marató de cinema on l'objectiu és que cadascú porti una peli que li agradi. Entre totes les pelis en triarem a l'atzar unes quantes i les veurem!!!
Localització: CAsa de la Luthien i en Fingolfin.
Dia i hora: 31 d'octubre a mitja tarda.
El video que us he posat és de una de les pelis italianes que més m'han agradat, intentaré acoseguir-la per portar-la a la marató!!
Vinga animeu-vos i els gin-tònics sempre seràn Benvinguts!!

10 comentaris:

  1. Yo tengo buen vino, pero de peli en momento ni idea.
    Me gustaria "El Shining" de Kubrick, pero esto puede espantar y por eso no propongo.

    ResponElimina
  2. jo ja l'he vist aquesta, pero la tornaria a veure! molt bona... crec que si ens ho correm podem passar una molt bona estona mirant pelis...

    ResponElimina
  3. 'El Resplandor' me parecería una peli muy interesante de ver, Jan. Es miedo de estar tensionado pero no de sangre y tal. Para mi no hay problema.

    Yo voy a proponer 'The Proposition'.

    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Proposition

    ResponElimina
  4. Jo tinc un dubte tècnic, en quin format s'han de portar les pel·lícules? La que vull portar és .avi però en japonés sense subtítols, tinc l'arxiu de subtítols en castellà, a l'ordinador els puc acoplar però a la tele no me n'he sortit. Seria una llàstima que per problemes tècnics ens perdèssim una gran pel·lícula com aquesta! Solucions?

    ResponElimina
  5. Possibles solucio:

    Grabar un DVD amb l'arxiu .avi i l'arxiu de subtitol (aquest ha de ser .srt). La clau és que tinguin el mateix nom.
    El reproductor de casa sabrà reconeixer-ho, després nomes cal apretar el boto 'subtitle' del mando i apareixen els subtitols. Nosaltres ho fem aixi.

    ResponElimina
  6. Marta!!!Voy a proponer una pelicula cuyo guion lo a escrito el mismisimo Paul Aster.Yo no la he visto. Se llama smoke!!

    El domingo a las 3 de la mañana seran las 2!!
    buen dia para hacer la maraton!!
    propongo de quedar sobre las 6-7

    ResponElimina
  7. tierra llamando a intelectualoides que quieren ver pelis en japones sin subtitulos...!!!!!!!!!
    lo cualo?????

    saluditos desde viena!

    ResponElimina
  8. Vist que m'han solucionat els meus problemes tècnics jo portaré "Kanikosen", una pel·lícula japonesa amb subtítols en castellà. Marta, si vols per a tu la porto sense subtítols.

    ResponElimina
  9. jo portare una de "por"... potser The ring

    ResponElimina
  10. Pau!!!!Fa molta por!!Portaras la Japonesa??

    ResponElimina