Pàgines


2010-10-24

Vive la Fête al Razz

No podia deixar passar la oportunitat de col•laborar en aquest blog, sobretot després de verificar amb els administradors que escriure un post, també et dona dret a prendre una birra fresca.

El divendres 5 de Novembre hi ha concert dels belgues Vive la Fête a Razzmatazz, tot un referent de la música electro-pop ballable dels anys 00’s. Jo no hi faltaré!. Fico el link de “Nuit Blanche”, només escoltar-la venen de ganes de festa!, em vaig a fotre la birra.

1 comentari:

  1. Ei Joan pensava que coneixia el grup, però resulta que l'he confós amb una carpeta de cançons franceses que es diu vive les bouchons en éte, crec que vol dir: disfruta les vegudes a l'estiu!!! o així jo ho interpreto!!
    Si m'animo pel concert et dic algo!! Per cert quanto vale??

    ResponElimina